ხშირად დასმული შეკითხვები

როგორ შემიძლია ონლაინ განვადებით სარგებლობა?
ჩვენს ვებგვერდზე, შეგიძლიათ ისარგებლოთ სფეისის განვადებით.

ონლაინ განვადების დასამტკიცებლად და ნივთის შესაძენად, სულ დაგჭირდებათ 1-დან 5 წუთამდე.
როდის შემიძლია ჩემი შეკვეთის გაუქმება?

შეკვეთის გაუქმება შესაძლებელია მხოლოდ ლინკზე ჩამოთვლილ გამონაკლის შემთხვევებში (შეკვეთის გაუქმების, ნივთის შეცვლის და დაბრუნების პირობები).შეკვეთის გაუქმება შესაძლებელია მხოლოდ ლინკზე ჩამოთვლილ გამონაკლის შემთხვევებში (შეკვეთის გაუქმების, ნივთის შეცვლის და დაბრუნების პირობები).

როგორ ხდება ნივთის დაბრუნება?

ნივთის დაბრუნება შესაძლებელია თუ ის არ არის დაზიანებული, თუ წარმოადგინეთ ნივთის თანმხლები ყველა ნაწილი და დოკუმენტი, თუ ნივთი ვიზუალურად და ფუნქციონალურად შეესაბამება პირვანდელ მდგომარეობას.

საყურის დაბრუნება შესაძლებელი არ არის.

როგორ შემიძლია თანხის დაბრუნება ან გადაცვლა?

თანხის დაბრუნება შესაძლებელია მხოლოდ გადახდის ქვითრის წარდგენის შემთხვევაში.

გადაცვლა შესაძლებელია მხოლოდ იმ მაღაზიაში რომელშიც ნივთი შეიძინეთ, შეძენიდან 3 დღის განმავლობაში გადახდის ქვითართან ერთად.

მაღაზიაში მოხდება ნივთის შემოწმება. იგი არ უნდა იყოს დაზიანებული და თან უნდა გქონდეთ შეძენის დროს მიღებული ყველა თანმხლები ნაწილი და დოკუმენტი (სასაქონლო ზედნადები, თანხის გადახდის დამადასტურებელი დოკუმენტი, საგარანტიო ფურცელი და სხვ.). თანხის უკან დაბრუნება მოხდება მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ ნივთი არ არის დაზიანებული და შენარჩუნებული აქვს პირვანდელი იერსახე და ფუნქციები.

ნივთის შემოწმების შემდეგ დაბრუნების გადაწყვეტილების შემთხვევაში, თანხის დაბრუნება მოხდება იგივე მეთოდით რომლითაც განახორციელეთ შესყიდვა.

რომელ საათამდე მუშაობს მიწოდების სერვისი?
შეკვეთა შეგიძლიათ ნებისმიერ დროს, საკურიერო მომსახურება მუშაობს 10:00-00-19:00 მდე.
ჩემი პირადი მონაცემები დაცულია?
ჩვენთან თქვენი ნებისმიერი პირადი ინფორმაცია დაცულია.
როდის მივიღებ ამანათს?

ამანათებს მოგიტანთ შეძენიდან 1 დღეში თბილისში და 5 დღის განმავლობაში რეგიონებში. 

ექსპრეს მიწოდება - 3 საათის განმავლობაში. 


როგორ შემიძლია ანგარიშსწორება?
ანგარიშსწორება შესაძლებელია მხოლოდ VISA და Master Card ბარათებით;
რომელი ვალუტით შემიძლია შევიძინო?
ნივთის შეძენა შეგიძლიათ მხოლოდ საქართველოს ოფიციალური ვალუტით, ლარით.
როდის მუშაობს მესაათე?

მესაათე მუშაობს ყოველდღე შაბათ-კვირის გარდა, 11:00-დან 20:00 საათამდე.

სად მდებაორებს სერვისცენტრი და რამდენი დღეა საჭირო ნივთის შესაკეთებლად?

სერვისცენტრის მისამართია: თავისუფლების მოედანი #2, მაღაზია ქრონოგრაფი.

მომსახურების ცენტრში მიმართვისას უნდა წარმოადგინოთ საათის  შეძენისას მიღებული საგარანტიო  დოკუმენტი. 2021 წლის 10 ოქტომბრის ჩათვლით ჩვენი მესაათე იმყოფება კვალიფიკაციის ასასმაღლებლად შვეიცარიაში, ამიტომ საათის შეკეთების ვადა ჩვეულებრივთან შედარებით გაიზარდა.