ხშირად დასმული შეკითხვები

როგორ შემიძლია ონლაინ განვადებით სარგებლობა?

ჩვენს ვებგვერდზე, შეგიძლიათ ისარგებლოთ სფეისის განვადებით.

ონლაინ განვადების დასამტკიცებლად და ნივთის შესაძენად, სულ დაგჭირდებათ 1-დან 5 წუთამდე.

იხილეთ მეტი
როდის შემიძლია ჩემი შეკვეთის გაუქმება?

https://time.ge/return-and-refund-policy-georiga/?lang=ge&currency=GELშეკვეთის გაუქმება შესაძლებელია მხოლოდ ლინკზე ჩამოთვლილ გამონაკლის შემთხვევებში (შეკვეთის გაუქმების, ნივთის შეცვლის და დაბრუნების პირობები).

იხილეთ მეტი
როგორ ხდება ნივთის დაბრუნება?

ნივთის დაბრუნება შესაძლებელია თუ ის არ არის დაზიანებული, თუ წარმოადგინეთ ნივთის თანმხლები ყველა ნაწილი და დოკუმენტი, თუ ნივთი ვიზუალურად და ფუნქციონალურად შეესაბამება პირვანდელ მდგომარეობას.

საყურის დაბრუნება შესაძლებელი არ არის.

იხილეთ მეტი
როგორ შემიძლია თანხის დაბრუნება ან გადაცვლა?

თანხის დაბრუნება შესაძლებელია მხოლოდ გადახდის ქვითრის წარდგენის შემთხვევაში.

გადაცვლა შესაძლებელია მხოლოდ იმ მაღაზიაში რომელშიც ნივთი შეიძინეთ, შეძენიდან 3 დღის განმავლობაში გადახდის ქვითართან ერთად.

მაღაზიაში მოხდება ნივთის შემოწმება. იგი არ უნდა იყოს დაზიანებული და თან უნდა გქონდეთ შეძენის დროს მიღებული ყველა თანმხლები ნაწილი და დოკუმენტი (სასაქონლო ზედნადები, თანხის გადახდის დამადასტურებელი დოკუმენტი, საგარანტიო ფურცელი და სხვ.). თანხის უკან დაბრუნება მოხდება მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ ნივთი არ არის დაზიანებული და შენარჩუნებული აქვს პირვანდელი იერსახე და ფუნქციები.

ნივთის შემოწმების შემდეგ დაბრუნების გადაწყვეტილების შემთხვევაში, თანხის დაბრუნება მოხდება იგივე მეთოდით რომლითაც განახორციელეთ შესყუდვა.

იხილეთ მეტი
რომელ საათამდე მუშაობს მიწოდების სერვისი?

შეკვეთა შეგიძლიათ ნებისმიერ დროს, საკურიერო მომსახურება მუშაობს 10:00-00-19:00 მდე.

იხილეთ მეტი
ჩემი პირადი მონაცემები დაცულია?

ჩვენთან თქვენი ნებისმიერი პირადი ინფორმაცია დაცულია.

იხილეთ მეტი
როდის მივიღებ ამანათს?

ამანათებს მოგიტანთ 1 დღის განმავლობაში თბილისში და 5 დღის განმავლობაში რეგიონებში. 

ექსპრეს მიწოდება - 3 საათის განმავლობაში. 

იხილეთ მეტი
როგორ შემიძლია ანგარიშსწორება?

ანგარიშსწორება შესაძლებელია მხოლოდ VISA და Master Card ბარათებით;

იხილეთ მეტი
რომელი ვალუტით შემიძლია შევიძინო?
ნივთის შეძენა შეგიძლიათ მხოლოდ საქართველოს ოფიციალური ვალუტით, ლარით.

იხილეთ მეტი
როდის მუშაობს მესაათე?

მესაათე მუშაობს ყოველდღე შაბათ-კვირის გარდა, 11:00-დან 20:00 საათამდე.

იხილეთ მეტი
სად მდებაორებს სერვისცენტრი და რამდენი დღეა საჭირო ნივთის შესაკეთებლად?
სერვისცენტრის მისამართია: თავისუფლების მოედანი #2, მაღაზია ქრონოგრაფი. მომსახურების ცენტრში მიმართვისას უნდა წარმოადგინოთ საათის  შეძენისას მიღებული საგარანტიო  დოკუმენტი.
იხილეთ მეტი
გაქვთ შეკითხვა?
დასვით შეკითხვა